lugna lördagen

Idag har vi inte gjort så många knop än. Elin sover middag och min kära make har inte stigit upp ur sängen än. Antar att han satt uppe rätt länge igår.
Själv vaknade jag i morse och upptäckte att jag låg kvar i soffan. Somnade någon gång under 22nyheterna på tv4. Var riktigt skönt att få sova en hel natt utan att vakna av gubbens snarkningar och behöva gå ner till soffan istället.
Vid sju hörde jag Elin på övervåningen. Möttes av öppna armar av skruttan när jag kom upp. Vi gjorde iordning lite mysig frukost och tittade en stund på teletubbies sen blev det läsa lite böcker sjunga och dansa. Det är verkligen fullt ös från det Ein vaknar tills hon stupar i säng. Än så länge idag verkar hon vara på gott humör i alla fall får se hur resten av dagen blir.
Skall se om jag inte lyckas få upp gubbe snart med så jag hinner se honom något innan han skall iväg på spelkväll med kompisar. Med andra ord blir det bara jag och Elin hemma. Undra vad vi skall ta och hitta på tillsammans ikväll.

ha en underbart skön lördag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0