Mammablogg Gala 2009

ja då var röstningen igång inför galan i sommar. Själv är man nominerad i två kategorier. hur kul som helst :-D

# Sveriges bästa mammablogg
# Bästa Vardagsmammabloggaren

självklart vet jag att jag inte kommer ha någon chans men skulle bli jätte glad för din röst. Så gån in HÄR och rösta. (PernillaBlåholtz) juh fler som röster juh mer rättvist kommer resultatet bli.
Skall bli otroligt kul att få gå på Gala inte något man gör varge dag direkt. En mamma behöver lite gala och glamor mitt i vardagen ibland.

Kommentarer
Postat av: Katja ♥

Hej! Passar på att lämna lite spår efter mig när jag ändå är här inne :)Riktigt mysig bloggdesign måste jag passa på att säga! Ha en trevlig tisdag!

2009-03-24 @ 11:25:06
URL: http://lyckligaord.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du har något att hämta i min blogg ;)

2009-03-24 @ 11:26:18
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0