ovishet

som en del av er redan vet så krånglar juh min kropp rätt regält. har nu i tre veckors tid gått runt med Molvärk i magen och ömmande bröst. Först trodde jag att det var tant röd som var på ingång men så var det tydligen inte. har snart lagt ner en förmögnhet på grviditetstest men än så länge har alla varait negativa. Visst att min cykel är oregelbunden så in i bängen men innan har jag inte haft dessa problemen.
Innan har jag inte heller skrivit så mycket då vi inte riktigt bestämt om att försöka med syskon.. men nu är vi inne på de banorna i alla fall. Elin blir juh två nu i juni.
Fick hem ett gäng nya tester och kunde inte hålla mig utan testar givetvis. Vet inte vad jag hade förväntat mig igentligen. Men eftersom inte Tanten vill komma och symptomen sitter i så har man väl mer eller mindre blivit en testnarkoman.
Nu kom det nått som jag har svårt att tyda om det är ett positivt streck eller inte det är så in i bängen svagt att det nästan inte finns men det är endå nått som är där.... Antingen så är det ett sådant där omtalat spökstreck eller så kommer jag förhoppningsvis få ett starkare streck om en vecka. Avskyr att gå runt i denna ovishet som råder just nu. Men ett positivt svar hade gett förklaring till väldigt mycket varför jag mår som jag mår just nu.
Det är väl som läkaren sa innan.. bara att avvakta och se skall juh tillbaka till Gyn den 25:e maj om inget har hänt fram tills dess

ja då var det ute i det blå att jag och kroppen bråkar samt att vi vill ha en liten till... får se nu hur länge det dröjer ;-)


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh vad spännande!! =)

2009-03-26 @ 16:38:05
URL: http://emoen.blogg.se/
Postat av: sara

jag fick göra 5 stycken denna gången. bara spök grejer, sen köpte jag digital. och då fick jag gravid!

2009-03-26 @ 17:14:56
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0