pigg för en gångs skull

Vet inte hur länge sedan man vaknade och kände sig pigg.... men hör och häpna idag inträffade det. Vaknade till när gubben gjorde sig klar för att åka till jobbet men somnade om ganska snabbt igen. Så när klockan ringde vid sju för att väcka angelica var det inga problem alls att vakna. Hande från början tänkt att lägga mig och slumra fram tills Elin vaknade men kände att det var lika bra att gå upp. Hade jag somnat om hade jag nog bara blivit segare.
Elin vaknade vid halv åtta och var på strålande humör. Känns som om denna dagen kan bli rätt bra... Håller tummarna att de får in personal till ikväll så vi slipper gå kort för på tre pers kommer vi aldrig klara det.
I dag har jag lyckats sätta upp Elins hår i tofsar hon är så söt i dem... får se hur länge de sitter kvar bara hon har en förkärlek att plocka ur dem stup i kvarten annars.. men än så länge har de fått sitta kvar.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka söta små toffsar! :o)

2009-04-01 @ 08:19:05
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0