Sommartid = mörker

Fy i morse kände man verkligen av att vi hade gått över till sommartid. Inte nog med att kvällen igår bara flög iväg då det var ljust såppas länge så man hade noll koll på klockan. idag när klockan ringde fem var jag helt död och det var alldeles mörkt ute. Kände mig mer död än Levande när man släpade sig ut med hunden medans de andra i familjen sov.
tur man har mamma i telefonen när man åker till jobbet annars hade jag nog somnat och missat helt vart jag skall hoppa av. Inte ens kaffe och lite frukost hjälpte mig att vakna på jobbet.
Skönt att dagen har flutit på rätt smidigt idag men det var bra segt de sista timmarna och att bussen hem var sen gjorde juh inte saken bättre.
Skall bli spännande och se hur lätt det är att få Elin att somna nu när det är så mycket ljusare på kvällen... men med tanke på hennes humör just nu så kommer det inte vara några problem. Hon har varit på riktigt skithumör ända sedan Fredric hämtade henne. Vägrade äta maten utan satt bara och slarvade.
Skönt är i alla fall att man har sovmorgon imorron.. börjar inte fören 12 får se bara hur länge Elin behagar att sova... men längre än till fem hoppas jag att det blir i alla fall så man får ta igen lite sömn.

har föresten uppdaterat bilddagboken för de som är nyfikna

nä nu blir det lite kaffe och en stund i soffan innan man skall göra ungarna klara för sängen och förbereda allt för imorgon.
ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Carolina

Har en ny tävling i bloggen! ;)

2009-03-30 @ 20:28:38
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: sara

5 ryser hoppas ni fick er lite sömn idag!

2009-03-31 @ 07:58:23
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0