två års trots

Det är vad jag tampas med här hemma just nu. Är helt slut efter en heldag med fajter och en ilsken Elin. Hon är så rolig för ena stunden är hon hur go och rolig som helst och nästa stund har hon bytts ut mot ett monster som bara slåss rivs bitts och kastar saker runt sig. Går nått emot henne så märker hela kvarteret det. Angelica åker på en hel del smällar hon med just nu. Försöker vara konsikvent att visa när elin gör fel och förklara för henne men hon blir så ilsk så hon stänger totalt av för vad man säger... har till och med varit så illa att jag fått stänga in henne på hennes rum en stund idag mest för hennes egen skull för jag höll på att koka över.
Det värsta är att man känner att dagarna går mest åt att skälla på Elin fast man igentligen inte alls vill... låter som en skiva som hakat upp sig "nej Elin" "jajja Elin" "sluta Elin" och så håller det på. Måtte detta gå över fort. Just nu är jag evigt tacksam för dagis för att ha det så här varge dag som idag det vet jag inte hur länge jag hade orkat med.
Nä nu skall jag försöka få Elin i säng med tanke på att hon skall upp fem imorron.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst e det kul!!! Noot :) Även om det e bra när barn har skinna på näsan så kan det va väääldigt jobbigt!! Men jag vet för du e en toppen mamma att du kommer fixa att stå ut med hennen humör!!!

Ps.. Du snart kommer den kända o ökända 3 års trotsen oxå ;) hihi.... Kraaam från mig !

2009-03-04 @ 21:08:43
Postat av: Nea..

hmm den ville inte regga vem det va ifrån innan hahaha,,, men det va från mig inlägget va innan!! Kram från mig igen :)

2009-03-04 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0