Underbara vårsol

Idag har manvarit lycklig för att man har ett jobb då man får vara ute så mycket. Hela dagen har bara flutit på och all hargått som smort.har till och med hunnit sitta små korta stunder. Detta resulterade i att jag sitter med högröda kinder och en röd näsa just nu. Jag älskar våren så här får det gärna fortsätta nu.

Tyvärr har förkylningarna hittat hit igen. Elin har blivit dunderfökyld men det verkar bara vara näsan denna gången än så länge har hon inte haft feber i alla fall och ingen hosta. Men att vara i trotsåldern förkyld och hängig är ingen höjdar kombination tyvärr... framför allt inte när mamma är trött och har huvudvärk för en hel armé. Får hoppas det går över fort för skruttan tycker hon har varit sjuk sen året började nu nästintill

Imorgon är det dags för åerkontroll hos gyn igen... fem månader sedan de tog bort cellförändringarna förandra gången. Håll nu tummarna att det inte visar något denna gången. Skall även ta upp lite andra saker med läkaren då min cykel inte vill fungera som den skall... den blev helknas efter jag slutade med minipiller. Förhoppningsvis kan man få lite svar imorgon i alla fall.

nä nu är det dag att slänga en snorig skrutta i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0