Då var det kväll igen

Här sitter man ensam på nedervåningen men datorn i knät tv:n står på i bakgrunden och jag har precis hällt upp en kopp kaffe. Är det detta som kallas vuxentid???.
Elin har väl varit något bättre idag men det märks på hennes sovvanor på dagen att hon inte är riktigt hundra. Hon är fortfarande jätte täpt och lite småvarm till och från. Men som vanligt när pappa kommer hem blir hon en pajas utan dess like. Hon har även ätit väldigt dåligt idag. Det var inte mycket av middagen som gick ner trots att hon brukar äta som en häst när vi har kötfärslimpa. Antingen har hon ont i halsen eller så är det tänder på gång igen. Hon secklar väldigt så det kan juh vara tänder.
Kvällen blev i alla fall lugn. jag och Elin duchade sen hjälpte hon mig att byta lakan i alla sängarna innan vi gick ner och satte och i soffan och hon fick välling. Tog inte många minuter innan hon somnade sittandes med flaskan i handen. Hoppas nu bara att hon sover lite bättre inatt.
Själv skall man bara sitta i soffan och njuta av lite lugn och ro med lite kaffe till det. Fredric sitter på övervåningen och håller på med sina packman spel. Skall väl försöka komma isäng lite tidigare än vad jag gjorde igår.

Kommentarer
Postat av: Johanna

http://familjenkorb.blogg.se/2009/may/tack-for-bidraget.html



Tack än en gång!

Krama

2009-05-06 @ 12:00:35
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Jenny

Önskar dig en jätte fin onsdag :) Kram Jenny

2009-05-06 @ 12:46:12
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0