Dags att uppdatera!!

Fy vad slarvig jag har varit med bloggandet. Här kommer i all fall en snabb uppdatering av helgen :-D

Fredag 15/5

Fredagen innan jag skall jobba helgen betyder en sväng ner till mamma för att lämna Elin. MEn idag åkte jag inte raka vägen ner utan mötte upp Marci på backaplan en sväng för att kolla lite på en ny vagn till Elin. Det Blev att jag fick köpa vagnen med en gång då den jag hade gick sönder då jag skulle av bussen och ingen behagade att hjälpa mig. Jaja en vagn skulle jag juh ha tillslut endå. Som tur är hade Marci pengar så hon kunde lägga ut tills jag får pengarna från FK som segar nått otroligt.
Vagnvalet blev nu en Brio Sitty som hon kommer kunna ha ett tag framöver nu.



fast våra hjul har ekrar istället för hela sidor plus att vi köpte till en suflett med

Efter Lite fika åkte vi hem till mamma där vi blev sittandes i trädgården en stund och Elin sprang runt och lekta med vatten. Vid fem blev det middga.. kycklingrisotto mmm det var längesedan nu. Som vanligt satt vi alla vid borde och pratade länge om allt möjligt. Saknar det rätt mycket här slänger alla bara i sig maten och fortsätter med sitt sen.
Vid tio Kom fredric och hämtade mig Dags att åka hem när man skallupp sex dagen efter.

Lördag 16/5

japp upp med tuppen och nu har jag börjat med en ny ful ovana.. jag vaknar alltid 45min innan larmet skall ringa och då är det juh ingen ide att somna om eftersom jag kommer vara helt död. Lika bra att gå upp om man känner sig pigg. Blev att jag fick lite fixat här hemma innan det var dags att väcka Fredric och han fick köra mig till jobbet.
Dagen rullade på rätt lätt men fyy vad trött jag vart under rasten. Ett tag var jag riktigt rädd för att jag skulle somna på cykeln. men den arbetsdagen den tog slut till sist den med. Och lyckliga jag fick åka bil hem så jag var hemma redan till nio.
Men trött som jag var orkade jag bara se Alla bidragen i ESC men omösteningen fick jag hoppa över. Somnade som en stock med datorn i knät.

Söndag 17/8

Ytterligare en dag på jobbet. Jösses vad trött jag var när jag vaknade, och givetvis innan klockan ringde
Fick upp Fredric i hyfsad tid i alla fall så det inte blev så stressat när jag skulle till jobbet. Denna dagaen var nog ännu segare än vad lördagen var. men på nått kenpigt vis tar man sig igenom dem och vips är det dags att åka hem. Men idag blev det bussen hem. Fast det är rätt skönt att kunna sitta och slumra på den innan man är hemma så man inte är helt död när man kommer in genom dörren.
Idag var det Fredric somvart helt slut så han somnade ganska tidigt och jag satt ensam kvar i soffan och surfade runt lite. Fredric snarcar så illa så det var ingen ide att gå upp och lägga sig utan det blev soffan för min
del inatt


Kommentarer
Postat av: Jenny -

Hoppas du har en fin kväll. Kram Jenny

2009-05-21 @ 21:44:09
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0