En Ledig onsdag

Klockan ringde sju i morse och jösses vad trött jag var. Men var illa tvungen att gå upp då Angelica skulle iväg till skolan. Morgonen gick mest åt att sitta och mysa med Elin i soffan och titta på film. Hon är super gosig på morgonen. Vid tio kom Andrea och Rocky hit på besök. Blev en del gravidsnack och kaffe drickande. Telefonen ringde och det var alebyggen som frågade om ajg var hemma och om de kunde komma och instalera våran nya diskmaskin som hade kommit. Vilken tur att jag var ledig idag :-D
Det var lite bök och meck men tillslut fick de den på plats... och nu står den där såååå fin skall premiär diska den sen ikväll hihi.
I övrigt har det inte hänt så mycket idag har mest tagit det lungt och busat med barnen. När Angelica kom hem från skolan sattvi och målade en stund innan hon satte på filmen high skool musical 3. Kan lova att Elin satt inte still många stunder under den filmen. hon studsade runt och dansade för fullt och det ser för roligt ut när hon försöker härma dem i filmen.
Nu har Angelica gått iväg till basketen, är avslutning där idag. ojag och Elin sitter och tittar på lite barnprogram. har så vansinigt ont i mina vrister och ena handleden idag... är en ilande smärta lite svårt att beskriva.
nart kommer väl Fredric hem från jobbet så jag borde börja med maten... skall bara hitta krafterna till att ta mig ut i köket med.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Hallå! Är jättestressad här nu men ville iaf kika in och önska er en härlig fredag! Snart helg nu! ;o)



Kram på er!

2009-05-15 @ 07:20:44
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: sara

der där att hitta ork om du gör det kan du ju förklara hur..

2009-05-15 @ 12:01:01
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0