En seg onsdag

Dagen idag började med att Elin vaknade bustidigt och var jätte ledsen... Så det var bara att ta med henne in till våran säng för att  se om hon kunde somna om. Efter att ha legat och gosat med mitt hår en stund så somnade hon i alla fall om men vaknade till lite lätt då fredrics väckarklocka ringde... men vi måste ha somnat om båda två för jag vaknade först vid halv nio då Elin satt och klappade på mig och ville titta på bilar.
Kände med en gång att Elin var varm även idag så det blev en lugn frukost i soffan för oss två. Juh längre förmiddagen gick desto varmare blev Elin och jag fick sakta men säkert inse att det blir att stanna hemma hela veckan med henne tyvärr. har räknat på vad jag skulle få ut i lön när de drar alla VAB dagar och vi kommer nog klara det tack vare att det kommer skattpengar i början på juni. Men som min chef sa nu när jag ringde så går juh barnen före allt och nu har hon en halv vecka på sig att få bli bra i lugn och ro hemma.
Får hoppas vädret blir lite bättre så vi i alla fall kan vara ute lite i trädgården. Men idag blir det en inne dag.
Elin somnade inte fören vid halv ett och då med feber runt 38grader.. stackars lilla skruttan. Hoppas nu hon sover riktigt länge så hon sover bort febern.

Fick precis sms av Fredric att han behövde jobba över så han är väl hemma först runt sju idag... då är frågan vad tusan jag skall hitta på till middag idag eftersom det bara blir jag och Elin. Kanske skulle ta och göra hennes favorit massor med plättar.

nä nu skall jag lägga mig och vila en stund innan det är dags att hänga upp tvätten och Elin skall ha lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0