En skön helg hemma

kanske skall uppdatera lite om helg som gick.
har iofs inte gjort så mycket då vi bara varit hemma och busat ute i trädgården. Massor med vatten och blöta ungar blev det. och hör och häpna jag har till och med lyckats läsa lite ur boken jag började på för ett tag sedan. Skulle igentligen varit på fest i lördags men kände att jag inte alls hade fått mycket tid med familjen det senaste så jag valde att stanna hemma. vilket nog var tur för vid elva somnade jag som en stock i soffan.
Elin har varit lite småsnuvig i helgen men under söndagskvällen blev det värre så idag är man hemma för VAB igen. Det känns som om denna ungen inte är något annat än förkyld just nu.
Fick även slängt en del av allt bröte vi har hemma då det står en stor kontener på framsidan under helgen. Så nu är det äntligen rensat på baksidan.
i övrigt har det väl inte hänt så fasligt mycket. lägger in lite bilder på ungarna från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0