En tidig morgon

Nu är det äntligen helg och man kan ta det lite lugnt. Men gissa vem som fick gå upp med tuppen. Idag väckte Elin mig redan vid halv sex. Har hört henne hosta en del inatt så det är väl en ny förkylning på ingång igen. När vi skulle titta på Walle så somnade hon som en sten i soffan. Så nu sitter man här och tar sig en kopp kaffe o lugn och ro.
På schemat idag står fixa med trädgården, tvätta och städa lite här hemma. Ligger lite efter med tvätten nu känns det som. I övrigt skall vi bara vara hemma och ta det lugnt hela dagen idag. Har verkligen längtat efter helgen eftersom jag inte mått så bra den senaste tiden. Får se om jag inte kan ta mig en liten middags lur sen när Fredric har vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0