krachad dator + sommarväder= inget bloggande

Hej nu är man tillbaka igen. Förra helgen krachade våran dator... tyvärr har maken inte fåt igång den riktigt igen men vi har kopplat in så man kan sitta på den bärbara nu istället. tyvärr kommer man juh inte åt några av våra bildr just nu men de är i alla fall utom fara. vet inte vad jag skulle gjort om alla våra kort hade försvunnit. kanske borde ta och bränna ut dem på lite skivor ifall katastrofen är framme någon gång.

Vilket underbart sommarväder vi har haft nu denna veckan. tyvärr har man juh jobbat som en liten blå så så mycket solande har det inte blivit för min del. Men visst är det underbart med mitt jobb just nu där vi är ute såppas mycket som vi är. Och kvällarna är helt ljuvliga just nu. Nu är det som bortblåst alla gånger man har sycklat runt i snöslask och ösregn.

Förra helgen var jag och Elin hos mina föräldar då Freda fyllde 20. jösses nu börjar även småknattarna i familjen bli stora. Hon verkade vara rätt nöjd med allt hon hade fått i present. Jag och Andrea åkte dit på våran långa rast mitt på dagen. Inte dumt alls då det bjöds på smörgåstårta, tårta och massa goda kakor.... kan lova att jag var bra mätt innan jag åkta tillbaka till jobbet igen.

I övrigt har det inte hänt så jätte mycket här hemma. har jobbar väldigt det senaste så känns som om dagarna bara rusar förbi mig. Får hoppas att det blir lite sol i helgen så man kan vara ute i trädgården och njuta.

nu är mysteriet med växten i trädgården löst i alla fall. Enligt min kära mor så är det ett fänrikshjärta skall ta bil på det i helgen och lägga in.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej hej! Kul att se ett inlägg från dig igen - har funderat på vart du tagit vägen ;) Vill också påminna om att OSA för Isabellas dop är på måndag! Ha en underbar dag i värmen så hoppas jag vi hörs o ses snart. Kram

2009-05-01 @ 14:06:32
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Helén

Då hade jag nästan rätt med löjtnatshjärtat, fänrikshjärtat är ju bara lite mindre =)Ha det gott

2009-05-02 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0