Måndag

fy bubblan vilken seg dag det har varit idag. Började redan igårkväll med att jag inte kunde somna... mådde illa och var varm så jag låg bara och vred mig i sängen. Imorde vaknade jag till och trode at klockan var runt tre som den brukar och Fredric hade somnat med tv:n på... men nä det var bara en halvtimma kvar tills klockan skulle ringa så det var lika bra att ta sig upp. Fick plockat lite här på morgonen och gick en lite längre promenad med hunden. Morgonen var helt underbar ute solen gick upp och dimman flydde från ängarna och fåglarna kvittrade som tokiga... det var helt underbart vackert ute.
Väl på jobbet så kör det ihop sig så man jobbar häcken av sig hela förmiddagen vilket resulterar i världens huvudvärk. Så efter jag hade varit ute med maten Så ringde jag min kära make som kom och hämtade upp mig. Väl hemma somnar jag på soffan en stund. vaknar till för att göra middag och äta Sen somnade jag igen och vaknade först vid åtta på kvällen. jag som hade tänkt få gjort lite hemma idag. Så medans Fredric nattade Elin så passade jag på att damsuga och tvätta golven. skönt att få nått gjort här hemma i alla fall.
Nu sitter vi och tittar på någon film men som vanligt har jag fastnat framför datorn hehe.
Imorgon jobbar man kvällen hoppas man mår något bättre så man orkar med hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0