mysigt med lite regn

De flesta tror nog jag är knäpp som säger det... men det är så mysigt att vakna upp och höra hur det regnar utanför. Luften bli så mycket skönare ute och naturen sköljs av ordentligt. En annan anledning är att jag slipper vattna.. det har varit så otroligt tort ute den senaste veckan så det här regnet behövs verkligen. Nackdelen är juh att man skall ut med hunden i detta blöta. Men det får jag ta när Elin har somnat.
Borde inte dröja allt för länge då vi har haft en rätt tuff natt här hemma. Började redan vid elva igår då jag märkte att Elin gick i sömnen. Sen har hon drömt väldigt mycket inatt och vaknat och varit jätte ledsen. man är juh inte piggast p gatan idag efter att ha varit uppe större delen av natten. Fattar inte hur Fredric bara kan somna och sedan ligga och snarka hela natten igenom utan att höra Elin en enda gång. Funderar på om jag skulle vara hemma imorgon med även om det tar styggt på ekonomin men då har både Elin och jag en dag till att hämta oss på.
Just nu sitter lillfia och tittar på nya favorit filmen Bilar och äter yogurt och banan. Men man hör hur ansträngande det är när hon är så täpt i näsan stackarn och inte får jag lov att ge henne näsdroppar heller.
Skall se om jag får gjort lite hemma idag för igår fick jag inte gjort mycket då Elin blir så klängig när hon är dålig.
Hoppas ni hadra får en mysig dag i regnet

Kommentarer
Postat av: Josefine

Visst är det mysigt med regn, såvida det inte regnar veckor i sträck!

2009-05-05 @ 14:16:37
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mycket, jo magen e rund å go.. folk verkar haka upp sig att jag e så stor redan.. men men vad ska jag göra lixom hehe. Jaså det e du som e pjatt! Hej hej.

2009-05-05 @ 20:06:19
URL: http://malabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0