PANIIIIK!!!

Det är precis vad jag kände när jag kom ut från toa. Såg att Elin tagit sig ut i trädgården men vart var hunden... mycket riktigt Elin hade öppnat grinden. panikkänslan spred sig och jag viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Började roppa som en tok och tittade i trädgårdarna brevid. Ingen hund. Fick slängt ner Elin i vagnen och gick ner till ängen där vi brukar gå... Ingen Nikki Efter att ha gått runt en timma eller så smått panikslagen. så kom jag på att jag borde nog ringa kära svärmor eftersom det är deras hund. När jag pratar med henne kommer Nikki lunkandes från gården ovanför oss... Kan säga att det var en mycket trött hund som kom så vart hon har varit har jag inte en aning om.
Undra hur länge det dröjer innan det kommer brev nu från alebyggen om att man måste ha hundarna kopplade.
Varför tänkte jag inte på att stänga altandörren innan jag gick på toa....
Men nu är Nikki hemma i alla fall och vi skall sätta upp en ny grind i trädgården som inte Elin kan öppna och stäppa till de hål i staketet som finns.
Nu skall man bara få pulsen att lugna ner sig lite så är det dags att laga lite mat till mig och skruttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0