regnet det bara öser ner

Nu vaknade man ytterligare en morgon av att det regnar ute. Nu börjar det bli trist med regn. iofs skall jag inte ut så mycket idag hade tänkt ta en sväng till affären men det kan iofs vänta till imorgon om inte vädret ger med sig. Elin är något bättre idag i alla fall får se vad vi kan hitta på för kul hemma idag. Fredric skall jobba över idag med så det blir bara jag och Elin hemma själv hela långa dagen.
Nu när vi varit hemma hela veckan har skruttan börjat med att komma över till oss tidigt på morgonen för att somna om någon timma innan det är dags att gå upp. Är rätt mysigt när hon kommer in och gosar ner sig för att somna igen. Men när nästa vecka börjar är det slut på detta vill juh inte att det skall bli en ful ovana av det.

Kom på idag att jag inte har några regnkläder till Elin hennes gamla har hon vuxit ur och stövlarna är som bortblåsta har inte en susning om vart de har tagit vägen. Någon som har ett bra tips på vart man kan få tag i detta hyfsat billigt??? hon behöver juh ha detta på dagis

Kommentarer
Postat av: sara

ullared?

annars tycker jag regnkläder är rätt billigt överallt, tror jag gav 300 eller 400kr för mitt från didriksson, kolla postorders!

2009-05-07 @ 11:51:00
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0