Måndag

Ja då var det ny vecka igen... men denna börjar med att både jag och Fredric är hemma. Själv mår jag apa från och till och Fredric är sjukskriven till och med i morgon. Efter det så är det upp varge morgon för att sitta i beredskap i fall om att de ringer i från hans jobb och har ett uppdrag.
Själv skall jag ta mig iväg till vårdcentralen i morgon och sätta mig i kö för vaccinationen. Elin väntar jag nog en vecka till med så hennes förkylning har släppt helt. Jag känner att skall jag endå vara hemma denna veckan så kan jag lika gärna ta smällen från vaccinationen med och nu är juh Fredric hemma med. Får se om jag lyckas övertala honom att vaccinera sig med än så länge är han emot det.

Nyss ringde det på dörren och det var en litet paket som var till mig. Minns ni för ett tag sedan då jag var med i en tävling i Carros blogg där man kunde vinna en leksak från företaget Lajbansson och idag kom det ett litet paket med en dock och häst som luktar jätte gott. Jag vet en liten tjej som kommer bli superglad när hon får den.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad kul att det kommit fram ordentligt! :-) kram

2009-11-16 @ 14:58:59
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0