sjukstuga

det är verkligen vad man kan kalla det vi har hemma just nu. Fredric har varit hemma hela veckan för nått som heter senskida inflammation och har fått gå till vårdcentralen och få hepparin sprutor varge dag. Jag gick hem tidigare från jobbet i går med feber och huvudvärk. När jag kommer hem har även Angelica gått hem tidigare från skolan. Men hon hade hon av illamående. Elin har varit hemma från dagis sedan i onsdags Då hon har varit febrig och har en fruktansvärd hosta som håller både henne och oss vakna på nätterna.
Inte nog med att vi alla är griniga trötta och hängiga här hemma så i förmiddags när Fredric var iväg så försvann både tv-bilden och våran internet uppkoppling. Det visade sig att någon mast som sköter den digitala sändningen hade väll och vi fick inte tillbaka allt fören vid fem i kväll.
Så dagen har ägnats åt att läsa böcker spela spel och titta på DVD. Visst är det mysigt att vara hemma hela familjen tillsammans men idag har vi nog trippat på varandras nerver till och från. Angelica har varit enorm som Lekt och skojjat med Elin större delen av dagen hon har dessutom varit duktig storstädat sitt rumt helt utan att jag har tjatat på henne.
Fredric har damsugit och grejjat här hemma så jag tror nog att fler sådanna här avbrott hade gjort att vi fick gjort lite mer här hemma hehe.
Nu håller vi tummarna att vi alla blir bättre under helgen.


Kommentarer
Postat av: sara

fy, jag hatar denna j*vla hostan. Ebba har den med. Har ni nån host medicin?

2009-11-14 @ 09:15:29
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Carolina

Krya på er!

2009-11-14 @ 20:53:24
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0