allmänt skum

De senaste dagarna har varit lite konstiga. hade problem med halsbränna natten till i torsdags. var helt slut när jag kom hem från jobbet. Igår när jag kom till jobbet var jag helt slut och orkade inte med allt kackel och oväsen som var nere i lokalen utan gick ut och jobbade med en gång. Fick verkligen tvinga mig själv till att le och vara trevlig mot de gamla. Var inte mycket som gick rätt fipplade och hade mig tappade saker och snubblade. Sen blev det inte bättre av att larmen avlöste varandra lagom tills dagpersonalen hade gått hem. Efter vi hade vart väg på ett larm som tog över en timma så började jag helt plötsligt störtblöda näsblod. Det har jag inte gjort på evigheter.
Som tur var lugnade det ner sig lite på jobbet men huvudvärken kom smygandes trotts allt och under hela kvällen hade jag hjärtklappning till och från. Har känt av det lite då och då det senaste. Man får väl ta sig i kragen att kanske ringa och kolla med läkaren om det fortsätter för det är riktigt otrevligt.
Igår när jag kom hem skulle vi se en film men jag somnade efter bara fem minuter. Tydligen hade Fredric försökt väcka mig vid flera tillfällen men det gick inte att få liv i mig. Istället vaknade jag vid tio idag av att Elin kom ner och putte på mig i soffan.
Nu i helgen skall vi bara ta det lungt. Skall bara ner en sväng till backaplan och köpa lite kläder till Fredric i morgon och sedan till hornbach och inhandla lite växter och fiskar till akvariet.

Ni får ha en mysig helg alla

Kommentarer
Postat av: gunilla

Ta det lugnt, hoppas du känner dig bättre.

//Kram

2009-10-25 @ 09:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0