En helg i romantikens tecken

Ja i Fredags så åkte juh Fredric iväg till Stockholm och lämnade kvar mig och Elin hos mina föräldrar. Det blev en väldigt lugn och skön dag. PÅ kvällen kom även min syster Frida dit. Hon skulle sova över hon med då hon skulle hjälpa mig att göra iordning mitt hår inför bröllopet på Lördag.
Redan vid sju väckte Elin mig första gången och när Frida väl inser att det var inte tolv jag skulle vara vid kyrkan utan tre får hon lite smått panik då hon hade annat planerat under eftermiddagen. Men gullig som hon är fixar hon endå till mitt hår och det blir super snyggt. Tyvärr får bilder komma senare då jag fick låna en kamera men våran kortläsare inte stödjer det formatet så jag får inte över bilderna på datorn *suck* alltid skall det vara något.
Väl vid kyrkan möter jag flera av tjejerna som var med på möhippan och deras men. Det blir att vi sitter ihop. Kan lova att det var inte långt ifrån att hela högen började böla då vi såg hur vacker Carro var som skred fram längs altargången.
Det blev ett riktigt sagobröllop. Allt var så vakert och flöt på utan bekymmer.
Middagen var super god och själklart var det lite roliga spex med brudparet på programmet med. Kvällen rusade allt för fort men så är det väl när man har trevligt antar jag.
Lovar att det kommer bilder både på mig och brudparet så fort jag fått tag i bilderna.
Vill passa på att önska carro och Jonas all lycka i framtiden och jag är så glad att jag fick dela denna stora dag med dem det är ett minne jag för alltid kommer att bära med mig.

Givetvis åkte jag hem på natten till en tom lägenhet. Gissa vad skönt det var att få vakna upp av mig själv ingen karl som snarkar ingen hund som skall ut och inga ungar som kivas.... jag skämdes nästan vad lite jag fick gjort den dagen... tillbrngade större delen i soffan tittandes på tv. kan inte minnas sist jag gjort så lite när jag var ledig och hemma men fy vad skönt det var.. precis vad jag behövde.
När det började mörkna tände jag ljus i hela vardagsrummet och satt och mös med en kopp kaffe och en bra film fram tills Fredric kom hem vid tio snåret... han hade även plockat upp Elin på vägen hem.
Blev juh inte att man kom i säng fören runt tolv ett och jag kan lova att jag var ett vrak idag när jag skulle upp fem. Får försöka komma i säng i kväll istället.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har 2 nystartade tävlingar inne hos mig, med presentkort från Lekvira och Viking gummistövlar från Nicework i potten, totalt är det 5 pågående tävlingar just nu - var gärna med! kram Carolina

2009-10-14 @ 12:11:09
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Kerstin

Det låter som en helt underbar helg =) Ibland måste man bara få slappa lite också ju

2009-10-14 @ 13:03:59
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0