Idag kom den

Idag fick jag ett glädjande sms när jag var på väg hem från jobbet. Våran nya digitalkamera hade kommit weeee... har varit så tråkigt att inte kunna ta ordentliga bilder när man gör något eller Elin hittar på tokigheter. Bloggen har blivit rätt tråkig den med utan bilder.
Så idag kom den och valet hade denna gången fallti på en Canon Powershot A 480 själklart blå

PowerShot A480 är prisvärd, intuitiv och rolig att använda. Den innehåller teknik från Canon som gör att vem som helst kan ta enastående bilder med 10 megapixels. Den finns i fyra färger och är lätt och behändig att ha i fickan.



  • 10,0 megapixels
  • Kompakt, användarvänlig och lätt design i fyra färger*
  • 3,3x optisk zoom
  • DIGIC III
  • 15 fotograferingsmetoder
  • 1 cm makro
  • Ansiktsigenkännande AF/AE/FE/WB
  • Automatisk borttagning av röda ögon
  • Teknik för rörelseigenkänning
  • 2,5-tums LCD-skärm
  • VGA- och LP-filmer

  • har redan hittat lite roliga inställningar på den så som en för att ta bilder på akvarium och vad kan passa mig bättre :-)

    en av våra nya invånare fjärilsciklider

    nu ser man nästan hela akvariet


    är super nöjd med inställningen för barn och djur med den tar riktigt bra bilder. Hoppas nu denna kameran håller lite längre än den förra.


    Kommentarer
    Postat av: Terese

    Far man fraga hur mycket den kostade? Behover ocksa kopa en ny kamera, tankte passa pa nar jag e i Sverige for dom e billigare

    2009-10-28 @ 05:57:00
    Postat av: Jenny

    Åh visst är det roligt med ny kamera, här har jag också precis köpt en ny :)



    Ha en fin helg! Kram Jenny

    2009-10-30 @ 21:17:14
    URL: http://jennyn.blogg.se/
    Postat av: Carolina

    GRATTIS - ta en titt i min blogg ;)

    2009-10-31 @ 19:34:59
    URL: http://carolina1979.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0