Då var det helg igen

Veckorna flyger förbi som vanligt. Kan inte fatta att vi närmar oss slutet på september... sen kommer den där månaden då det kommer gå i ett känns det som. Det börjar redan nästa helg med Carros 30:årsdag. Sen är det dags för Fredrics 35års kalas med släkten från skåne den 3-4:e otober. Den 10/10 är det dags för Den stora dagen För Carro och Fredric åker till stockholm. den 24/10 är vi bjudna på ettårs kalas och den 30/10 skall en kompis till mig ha fest. Så ledig vad är det *skrattar*
Är nog tur att Fredric kommer vara Föräldraledig hela oktber månad.

Igår hade jag lite folk över på krydddemo var riktigt trevligt och massor med gott att smaka på var det som vanligt. Självklart kunde man inte hålla sig från att köpa lite med. Gunilla, en arbetskamrat var med hit för första gången och hade med sig en hel ask med halsband hon hade gjort. Skall ta och prova dem till klänningen jag skall ha på bröllopet för att se vilket som fungerar bäst. Sen borde jag väl ringa och försöka få en tid hos frissan med så man inte ser ut som ett troll i skallen.

Idag blir det en rätt lugn dag då vi skall ner och Lämna Elin hos mina föräldrar sen skall vi till svärmor och kolla på deras diskmaskin och se om Fredric kan få igång den och Lämna av Nikki som skall upp till en uppfödare föratt se om det går att para henne. Tänke passa på att kolla på födelsedags present och bröllopspresent till carro med. Får se om jag får gubben att gå med på att köra förbi Hornbach för att kolla på lite fiskar och växter med. Sen blir det bara en lugn kväll hemma. Imorgon väntar jobbet igen känns som om det var Evigheter sedan jag var där nu. Håller tummarna för att det blir en lugn helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0