då var det våran tur

Ja nu verkar det som om det är våran tur att ha sjukstuga. För mig började det i torsdags på jobbet men ont i halsen och feber som kom under kvällen. Har antagligen fått det av en arbetskamrat som blev dålig i söndags när vi jobbade... vi har en dunderförkylning som går på jobbet som plockar den ena efter den andra och fort går det. Idag märkte jag även att Elin börjar bli ordetnligt snorig och är varm. Får hoppas på att det hinner lugna ner sig lite till på måndag så man inte behöver vara hemma från jobbet mer denna månaden.... dras  juh så fruktansvärt mycket på lönen för varge dag man är hemma tyvärr.
Idag har jag försökt vara lite duktig trotts jojofeber och fått damsugit och tvättat golven men sen var jag helt slut. Nu sitter jag med en mastodont huvudvärk bara men det är tillräkligt jobbigt det för att man inte skall orka ta tag i nått direkt.
Så denna lediga helgen kommer gå åt att ta det så lungt det bara går här hemma trotts att man har en hel del som skulle behöva göras här hemma... men vädret tillåter juh inte att man grejjar i trädgården så det behöver jag inte ha dåligt samvete för i alla fall är bara akvariet och lite andra saker här hemma men men det springer ju ingen stans tyvärr.
nä nu blit det horisontellt läge för mig igen nu medans Elin sover middag.

Kommentarer
Postat av: sara

att du orkar!

2009-09-05 @ 19:45:24
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Carolina

Krya på dig gumman! kram

2009-09-05 @ 20:37:28
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0