Då var långpassen historia!!

Äntligen är helgen över. Inte något man hör så många säga men de helger jag jobbar längtar man verkligen till att det skall bli måndag. Helgen har varit ritkigt seg och jag har varit helt slut när passen varit över. Tur att jag har en s¨snäll man som hämtar mig och kör mig till jobbet trotts att han själv är jätte dålig. Jag har total slocknat redan tio på kvällen och känt mig helt död när jag vaknar vid halv sju.
Men nu blir det inga fler långpass på bra länge. Nästa gång jag jobbar helgen är 17okt så nu är det många lediga helger framöver :)
Idag när man skall vara ledig har jag inte suttit många minuter. Har fått säda och grejja härhemma då inte så mycket har blivit gjort i helgen satte igång med långkok som skall bli en köttsoppa jag åt mycket som mindre hemma hos mina föräldrar. Tvätten har redan hunnit gå två gånger idag så nu för första gången idag sitter jag ner och har hällt upp lite kaffe... får se hur länge jag får sitta innan Elin vill hitta på nått och det är dags att fixa lite att äta till henne.
Fredric kommer man nog inte se röken av idag var uppe och pratade lite med honom förut men han grymtade mest. Skall i alla fall försöka få ner honom till middagen.
Hoppas ni alla andra får en fin dag i dag

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skönt att långpassen är över, många roliga helger nu framöver! ;) kram

2009-09-21 @ 14:52:04
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0