En tuff natt

Fy skruttan är riktigt kass med super hög feber så fort panodilen slutar verka. Detta har lett till en natt med ytterst få timmars sömn. För när Elin väl har sovit har min egen hosta och nästäppa väckt mig. Nu sitter man här och är tre radig då Elin bestämde sig för att det var dags att gå upp redan vid halv fem idag. Håller tummarna hårt nu att hon slipper samma höga feber som hon hade igår än så länge verkar det lovande peppar peppar. Får se om hon inte har lust att sova lite om en stund så man själv hinner ta igen sig lite.
Har bestämt mig att idag blir det ingen städning trotts att det finns lite disk att ta hand om och en hel del tvätt att plocka in men jag måste låta min vila gå före idag. Skall nog messa Marianne med och höra om hon kan tänka sig att gå ut med Nikki sen känner att jag har ingen ork kvar alls i kroppen för en långpromenad idag.
Någon som har tips på hur man stoppar en förkylning fortast möjligast??!! har börjat dricka c-vitamin varge dag nu men det finns säkert tusen husmorsknep till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0