tillbaka hemma

Tiden rinner iväg när man lunkar på i vardagen. Snart har jag varit här hemma en vecka redan. Än så länge funkar det rätt bra och jag märker att Fredric verkligen försöker anstränga sig. Nu har han haft stor press på sig då han inte har en aning om vad som komme ske när han får sluta på det uppdraget han är nu vilket jag har märkt gör honom rätt nere. Sen har han även en del press på sig från sitt extra jobb om massa saker som skall bli klara.
Tyvärr har inte min trötthet gått över helt än... Elin krånglar fortfarande lite på nätterna men har blivit något bättre i alla fall... men just nu känns det som om jag skulle behöva sova en hel vecka i streck. Tyvärr bråkar ryggen lite nu med då jag har haft det rätt tungt på jobbet denna veckan. Skall försöka ta det lite lugnare nu i slutet om det går, har ingen lust att bli sjukskriven igen på grund av ryggen.
I övrigt rullar det på just nu skall bli gott att vara ledig i helgen och bara vara hemma... förhoppningsvis är vädret på våran sida nu med

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du har blivit utmanad inne hos mig!

2009-09-05 @ 10:49:44
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0